Specialismen

We bestrijken het complete veld van marketing management, strategie en uitvoering. Onze diensten beslaan deze 5 categorieën: merkstrategie en branding, online marketing, webdevelopment en -design, beeld en content en insights en training. Hieronder zie je per categorie welke specialismen Merk en Media allemaal in huis heeft.


Merkstrategie en branding

Product management

Het maximaliseren van de verkoopcijfers, het marktaandeel vergroten en de winstmarge verhogen

Content strategie

Waardevolle en relevante content verspreiden met als doel het aantrekken van een duidelijk omschreven doelgroep

Corporate communicatie

Alle strak geregisseerde interne en externe communicatie van een bedrijf

Issue management

Het beïnvloeden van maatschappelijke opvattingen, om bedrijfsdoelen te bereiken als er veel oppositie en druk is

Reputatie management

De reputatie van een bedrijf bepaalt in belangrijke mate haar succes

Merkstrategie

De basis van alles wat je doet binnen een onderneming, zoals je focus, het inkopen van media etc

Persvoorlichting

Persvoorlichting maakt gebruik van de media als verbindende factor tussen een organisatie en haar doelgroepen

Positioneren

Je positionering geeft je een hele sloot ijzersterke verkoopargumenten. Want dit ben jij ten voeten uit en jouw concurrent echt helemaal niet

Event management

Elk doel levert een ander event op, maar altijd met een unieke live experience tot gevolg


Online marketing

Web analytics

Optimaliseer je de website en campagnes en bereik meer leads, sales en lagere kosten

Growth hacking

Uit korte experimenten met verkoopkanalen en productontwikkeling blijkt hoe je je bedrijf het snelst kan laten groeien

Guerrilla marketing

Een zeer betaalbare en opvallende manier om reclame te maken

Influencer marketing

Je zet een persoon of groep in om invloed uit te oefenen op het gedrag van je doelgroep

Online copywriting

Teksten moeten naast origineel en verhalend, ook vooral vindbaar en scanbaar zijn

Conversational commerce of chatbot

Een virtuele assistent (chatbot) die een potentiële klant helpt in het beslissingsproces tot aankoop van je merk

SEO

Een website met content die SEO technisch goed in elkaar steekt levert meer organisch verkeer naar je website op

Online marketing strategie

Het maken van een overkoepelend plan voor online marketing kanalen als SEO, SEA, website, emailmarketing en social media

Online PR

Als je slim bent zorg je dat je in deze teksten de juiste zoekwoorden laat terugkomen en aan linkbuilding doet

Social media strategie

Een social media strategie baseer je op bedrijfsdoelstellingen en indien aanwezig marketing- en communicatiedoelstellingen


Webdevelopment en -design

User experience design

Een goed geteste en gebruiksvriendelijke website, app of software zorgt voor blije (potentiële) klanten

Website beheer

Een goede website is up-to-date, zowel inhoudelijk als technisch

Web development

Een brede term voor het maken van een website. Van de simpelste one-pager tot aan complexe web-based applicaties


Beeld en content

Grafische vormgeving

In alle gevallen begint goede en aantrekkelijke communicatie met het vangen van iemands aandacht

Vloggen

Meestal neem je op met een smartphone camera vanuit een toeschouwers standpunt

Video productie

Met video leg je complexe zaken simpel uit en houd je mensen langer op je website

Video marketing

Kijkers binden, interactie hebben, informeren en beïnvloeden over je merk, producten of diensten

Motion graphic design

Voor promotionele- en/of uitleggende video’s waarbij je een bedrijf, concept of dataset op een pakkende wijze presenteert

Fotografie

Bij bedrijfsfotografie moet je denken aan (zakelijk) beeldmateriaal voor je website

Visuele strategie

Een tekst kun je besluiten niet te lezen, maar een beeld laat een indruk achter

Radio en televisie planning

Een paar procent hogere effectiviteit tegen lagere kosten maakt al gauw een groot verschil

SEO copywriting

SEO copywriting is teksten zo schrijven dat Google de zoekwoorden duidelijk herkent. Je maakt eerst een zoekwoord selectie


Insights en training

Marktonderzoek

Wil je dicht bij je klanten staan, hen laten meedenken om zo tot de beste ideeën voor producten en communicatie te komen?

Coaching

De coach voert kleedkamer gesprekken en individuele gesprekken. Als onderdeel hoort daar een persoonlijkheidsanalyse bij

Teambuilding

Je verbetert je bedrijf intern en dat zie terug in medewerkerstevredenheid en stijgende verkopen

Merkmonitoring

Door offline en online monitoring verzamel je informatie over je organisatie, merk, product of dienst

Employer branding

Meer geïnspireerde, betrokken en getalenteerde medewerkers. Lager verloop, lagere cost per hire, time to hire

Public speaking

Om succesvol je dienst, product of idee te verkopen moet je grote groepen mensen kunnen toespreken

Sales cultuur

Een gezonde, duidelijke sales cultuur leidt tot meer betrokkenheid van elke medewerker bij het succes van klanten

Customer journey mapping

Customer journey mapping brengt de kanalen en touchpoints van een organisatie overzichtelijk in kaart

Customer experience management

Het managen van de beleving van klanten voor, tijdens en na het contact met een organisatie

Deze website is ontwikkeld door Rocket24