Nieuw platform ‘Merk en Media’ bouwt aan merken die verkopen

Voormalig directeur Yellowbrick koppelt klantbehoefte aan topspecialisten

Amsterdam – 19 januari 2017 – Bij Merk en Media zijn zelfstandig specialisten op het gebied van marketing, strategie, management en uitvoering verenigd in een platform. De afzonderlijke expertises worden ingezet om krachtige merken te bouwen, waarmee bedrijven zich onderscheiden in de markt. Maatwerk wordt de standaard voor klanten van Merk en Media. De klantbehoefte bepaalt de samenstelling van het team specialisten. Deze zijn daarom onderverdeeld in vijf categorieën: Merkstrategie en Branding, Online Marketing, Webdevelopment en Webdesign, Beeld & Content en Insights & Training. Zo wordt per klant de juiste samenstelling van specialisten gepresenteerd, waarmee snel en effectief een sterk merk in de markt wordt gezet.

Belofte

De ervaring leert dat de belofte – ook wel de Pay-off – door menig merk vergeten wordt. De belofte communiceert kort en bondig waar het merk voor staat en kent een associatie toe aan de merknaam. “Het is dan zaak dat je je aan die belofte houdt. En daar zorgen we met het team van Merk en Media specialisten voor”, vertelt Wilbert Witkamp, oprichter van Merk en Media. “Door een goede samenstelling van specialisten genereren we veel zichtbaarheid en zorgen we voor een snelle waardevermeerdering van een merk. We zorgen ervoor dat de belofte wordt door vertaald naar alle communicatie uitingen van het bedrijf. Dat alles wat dat bedrijf uitademt, ook die belofte uitademt.”

Merkenspecialist

Eerder deze maand werd bekend gemaakt dat voormalig Yellowbrick directeur Wilbert Witkamp, zich vanaf januari dit jaar toelegt op het ontwikkelen van een platform waarin het nieuwe werken met freelance specialisten op het gebied van merk en media centraal staat.  “In Canada en bij Yellowbrick heb ik ondervonden hoe effectief het is om een sterk merk neer te zetten en hoe dat het beste aan te pakken. Samen met een scala aan specialisten die ik de afgelopen jaren op het zakelijk vlak heb leren kennen, gaan we met Merk en Media aan de slag om van merken met meer of minder bekendheid een (nog) groter merk te maken.”

Introductie

Op de beursstand van OBI4Wan is Merk en Media, tijdens de Webwinkel Vakdagen, officieel geïntroduceerd. De Webwinkel Vakdagen zijn op 18 en 19 januari in de Jaarbeurs te Utrecht.

Over Merk en Media

Merk en Media is een platform van samenwerkende specialisten in de marketing, communicatie en sales die zorgdraagt voor een fundamentele waardevermeerdering en snelle groei van een nieuw of bestaand merk. De basis is een krachtig merk dat wordt uitgebouwd met media en relevante content met als resultaat een onderscheidende plek in de markt. Merk en Media werkt voor grote en kleine klanten in de B2B en B2C markt. Merk en Media is opgericht door Wilbert Witkamp, voormalig directeur van Yellowbrick.

Noot voor de redactie

Voor vragen over dit persbericht of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Marike Timmermans op 0650528233 of mailen naar info@merkenmedia.nl.

 

Deze website is ontwikkeld door Rocket24