Als marketing manager van Yellowbrick was ik verantwoordelijk voor een groei van het klantenbestand met 5.000 procent in 8 jaar tijd. Ik weet dus veel over het neerzetten van een stevige merk basis en het testen van allerlei mogelijke nieuwe (online) verkoopkanalen.
Ik heb een strategische marketing opleiding gevolgd (NIMA C) en beheers daardoor het hele traject van strategie naar uitvoering.
Mijn purpose is tweeledig: ondernemers helpen groeien en CO2 uitstoot te verminderen.
Ik kijk graag vooruit, ben analytisch, gemotiveerd, een organisator, betrouwbaar, behulpzaam en bewaak graag de goede sfeer.
Wat zijn jouw unieke verkoopargumenten?
Weet jij op welke unieke waarden jouw bedrijf zich onderscheidt van de concurrentie? En hoe je die waarden omzet tot een lading slimme verkoopargumenten? In een workshop van 2,5 uur help ik je tot de kern van je onderneming te komen. Daarna heb je input genoeg voor al je content en communicatie.
Nieuwe verkoopkanalen toevoegen
In 8 jaar tijd een klantengroei van 5 duizend procent, bij Yellowbrick heb ik alles getest wat los en vast zit om tot nieuwe verkoopkanalen te komen. Ik weet hoe je, afhankelijk van je doelgroep, e-mailmarketing of bijv. een facebook campagne inzet om meer verkopen te realiseren.
Toen ik bij Yellowbrick marketing manager werd in 2010 was er geen marketingafdeling en een ouderwetse website zonder analytics. Toen ik vertrok hadden we honderdduizenden klanten en bestond het team dat ik aanstuurde uit een aantal marketing specialisten en zaten er het hele jaar door getalenteerde stagiaires.
Always on bij Yellowbrick: klantroute verbeteren en conversie optimalisatie. Alles doormeten en testen. Ik fungeerde 3x als product owner namens Yellowbrick aangaande het redesign van de website en de funnel en 2x voor de Yellowbrick-app (>100.000 downloads). User experience design hoog in het vaandel.