Ik ben een winst gedreven (internationale) marketing en communicatie expert. Ik heb veel ervaring met: general management, corporate branding, consumenten marketing, public affairs, public relations en media relaties. Ik bouw en positioneer binnen een mum van tijd mooie merken en ben een zeer ervaren media inkoper. Ik sta bekend om mijn creatieve en innovatieve oplossingen en visies.
Ik ben altijd bezig met de verhoging van de naamsbekendheid, het koppelen van contacten en de verhoging van de verkoopcijfers.
Merk en media is een platform van samenwerkende topspecialisten in marketing, communicatie en sales. Wij werken voor grote en kleinere klanten zowel b2b als b2c.
Merk en media levert fundamentele waardevermeerdering en snelle groei. Met aan de basis een krachtig merk dat wij uitbouwen met media en relevante content. Het resultaat is een onderscheidende plek in de markt en stijgende verkoopcijfers.
Verantwoordelijk voor internationale uitrol en budget. Begonnen met aanwezigheid op de Intertraffic beurs in april 2012. Eerste uitrol was naar Belgie. Ik heb daar het merk Yellowbrick geïntroduceerd en gepositioneerd in mei 2013. daartoe heb ik 35% van de aandelen verkocht aan de Roularta Media Group. In 2016 heb ik Yellowbrick in Duitsland geïntroduceerd.
Ik was de eerste werknemer en tevens 6 jaar lang de directeur van Yellowbrick NL. In die tijd is Yellowbrick gegroeid naar een organisatie met 20 fte. Ik heb het merk opgebouwd en gepositioneerd en in de markt gezet. O.a. door 25% van de aandelen aan mediapartner Bizon Buitenreclame (nu bekend als Centercom Buitenreclame) te verkopen. Door het werkwoord 'bricken' te introduceren claimde ik de categorie mobiel parkeren. Ik was ook perswoordvoerder in die tijd. Ik heb een aantal grote en betrouwbare partners aan Yellowbrick gebonden. Zoals ABN AMRO, ANWB, ICS, Shell, Hertz, Travelcard, FBTO en Q-Park.