Als communicatie allrounder ondersteun ik je bij het verbeteren, het effectiever en doeltreffender maken van je bedrijfscommunicatie. Ik bijt me daarbij graag vast in complexe communicatievraagstukken.
Ik zorg dat je boodschap duidelijk, to-the-point en relevant is. Ik kom snel tot de kern van een verhaal, kan dit goed vertalen naar de doelgroep en weet mensen in beweging te krijgen. Mijn kracht ligt met name op het gebied van corporate in- en externe communicatie, internal branding en verandercommunicatie.
Ik ben iemand die sterk gefocust is op het resultaat; ga pragmatisch en nuchter te werk. Daarbij zijn kwaliteit, snelheid, lef en de nodige creativiteit belangrijk voor me.
Als interim manager en adviseur communicatie werk ik voor verschillende opdrachtgevers aan uiteenlopende projecten en opdrachten op het gebied van communicatie.
Ruim acht jaar ben ik verantwoordelijk geweest voor de corporate interne en externe communicatie bij Grolsch, van de communicatiestrategie tot aan volledige uitvoering. De focus lag daarbij voornamelijk op reputatiemanagement, PR, marketingcommunicatie, internal branding en verandercommunicatie. In deze rol was ik tevens woordvoerder en onderhield ik alle perscontacten.
Voor de faculteit Technische Natuurwetenschappen was ik verantwoordelijk voor de voorlichtings- en wervingsactiviteiten van de bachelor- en masteropleidingen, de wetenschapscommunicatie en de interne communicatie. Specifieke aandacht ging daarbij uit naar de positionering van de opleidingen.