Ferenc Varga

Radio- en televisie specialist

Ik ben op het gebied van radio- en televisiestrategie -planning en -inkoop van alle markten thuis. Of het nu gaat om spot, sponsoring, billboarding, online video of special advertising. Naast een scherpe inkoper, ben ik gericht op de afstemming tussen verschillende media en middelen om een optimaal communicatie-effect te bewerkstelligen. Mijn plannen bieden een maatwerk oplossing voor iedere communicatie-uitdaging, voor ieder budget. Radio en televisie liggen vaker binnen handbereik dan over het algemeen wordt aangenomen.

Ervaringen

Radio- en televisiespecialist

Varga Media Consultancy
juni 2006 - Heden | Hilversum

Freelance media-adviseur met specialisatie in radio en televisie

Assistant to/Partner

Vizeum
maart 2003 - mei 2006

Verantwoordelijk voor acquisitie en Account Director voor nieuw verworven klanten t.b.v. een soepele instroom bij de organisatie.

Radio- en televisie Director/Partner

Medialand N.V.
september 1997 - januari 2003

Verantwoordelijk voor de RTV-afdeling, welke in de loop der tijd uitgroeide tot 6 fte. Founding partner van het bedrijf, gestart met drie andere partners. Voornamelijk gericht op Nederlandse adverteerders zoals Bavaria, Honig, Hak, Hero, Koninklijke De Ruijter, Johma, Friesland Dairy Foods, Red Band Venco en Bolletje. Daarnaast ook internationale klanten als Seiko, Monsterboard, Heinz, Monsterboard en Mitsubishi.

RTV-Planner/Director

Initiative Media
september 1994 - september 1995 | Amstelveen

Begonnen in Amstelveen als tv-planner, na anderhalf jaar overgestapt naar Apeldoorn als RTV-Director. Verantwoordelijk voor klanten als Lever, Mora, Libertel, Volvo, Friesland Dairy foods, Neckermann, Knorr, Struik, KBB en Nestlé.

Deze website is ontwikkeld door Rocket24