Ik ben op het gebied van radio- en televisiestrategie -planning en -inkoop van alle markten thuis. Of het nu gaat om spot, sponsoring, billboarding, online video of special advertising. Naast een scherpe inkoper, ben ik gericht op de afstemming tussen verschillende media en middelen om een optimaal communicatie-effect te bewerkstelligen. Mijn plannen bieden een maatwerk oplossing voor iedere communicatie-uitdaging, voor ieder budget. Radio en televisie liggen vaker binnen handbereik dan over het algemeen wordt aangenomen.
Freelance media-adviseur met specialisatie in radio en televisie
Verantwoordelijk voor acquisitie en Account Director voor nieuw verworven klanten t.b.v. een soepele instroom bij de organisatie.
Verantwoordelijk voor de RTV-afdeling, welke in de loop der tijd uitgroeide tot 6 fte. Founding partner van het bedrijf, gestart met drie andere partners. Voornamelijk gericht op Nederlandse adverteerders zoals Bavaria, Honig, Hak, Hero, Koninklijke De Ruijter, Johma, Friesland Dairy Foods, Red Band Venco en Bolletje. Daarnaast ook internationale klanten als Seiko, Monsterboard, Heinz, Monsterboard en Mitsubishi.
Begonnen in Amstelveen als tv-planner, na anderhalf jaar overgestapt naar Apeldoorn als RTV-Director. Verantwoordelijk voor klanten als Lever, Mora, Libertel, Volvo, Friesland Dairy foods, Neckermann, Knorr, Struik, KBB en Nestlé.