Als een waar organisatietalent met een passie voor klantcontact en social media vind ik het leuk om bedrijven te adviseren met webcare en online monitoring. Na mijn studie communicatie aan de HAN ben ik werkzaam geweest als consultant bij een uitzendbureau en als communicatie medewerker binnen de retail. In mijn vrije tijd maak ik graag mijn hoofd leeg door een paar (of soms maar één) rondje(s) door het Vondelpark te rennen, of duik ik de sportschool in. Naast sporten vind ik het nog veel leuker om lekker uit eten te gaan en steeds weer nieuwe leuke restaurantjes te ontdekken.
Als consultant ondersteun ik klanten in het gebruik van de OBI4wan oplossing. Ik adviseer en train nieuwe en bestaande klanten om ze verder op weg te helpen met webcare en online- en social media monitoring.
OBI4wan geeft inzicht hoe er over je organisatie, merk, producten of concurrenten gesproken wordt. De OBI4wan oplossing geeft inzicht in conversaties en relevante berichten op social media als Twitter, Facebook, LinkedIn en uit meer dan 400.000 online bronnen. Met OBI4wan webcare heb je continu een realtime overzicht van alle belangrijke berichten. Wij bieden een efficiënte webcare tool om samen met je team deel te nemen aan het gesprek, direct vanuit de oplossing. Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om op een snelle en efficiënte wijze over deze data te rapporteren.