“Customers will never love a company until the employees love it first.” – Simon Sinek
Bij LinkedIn bedreef ik succesvol sales op strategisch niveau. Mijn klanten waren Forbes top 200 bedrijven. Dit deed ik door consistent meerwaarde te leveren en daarmee sterke relaties op te bouwen. De focus lag altijd op de behoefte van de klant ipv op de eigen dienst. Ik was een trusted advisor in plaats van een verkoper.
De bedrijfs- en salescultuur van LinkedIn, (Buyer Focused Selling – Fred Koffman) is wat mij instaat stelde om op die manier succesvolle lange termijn relaties op te bouwen met sommige van ’s werelds meest invloedrijke organisaties.
Een passion voor public speaking heeft er toe geleid dat ik als coach aangesloten ben bij Own the Room, een gerenommeerd Amerikaans bedrijf dat top executives en zelfs hollywood acteurs wereldwijd traint in public speaking.
Al deze kennis en ervaring gebruik ik nu om bedrijven te helpen met hun (sales)cultuur. Door de (sales)cultuur binnen een organisatie te analyseren (in samenwerking met Barretts Value Centre) en vervolgens actief vorm te geven kunnen organisaties de controle krijgen/behouden over hun commercieel succes, het geluk van hun medewerkers en hun aantrekkingskracht voor talent.
Bedrijven met een positieve, sterke, cultuur en waarden en normen zijn aantoonbaar succesvoller en trekken makkelijker talent aan.