We zien op een dag honderden beelden maar wat trekt jouw aandacht? Hoe word je geprikkeld om te blijven kijken? Mijn passie is het maken van beeld. Stilstaand of bewegend, digital of voor print. Een concept met een verhaal, goed materiaal en aandacht voor details vormen de basis voor sterke visuele content.
Het soort content verschilt per project: van campagnebeelden tot pers content en fotografie voor on- en offline doeleinden. Video’s maak ik in allerlei lengtes, van documentaire tot teaser, maar ook stop-motion en animaties. Maar altijd met oog voor belangrijke details als styling, typografie, vormgeving en muziek.
Daarnaast houd ik me ook met veel plezier bezig met opzetten van visuele strategieën. Hoe vertaal je een boodschap in beeld en hoe word je door de doelgroep gezien.
Met mijn beeldproductie bedrijf FIET VIEW heb ik in de afgelopen 7 jaar visuele content gecreëerd voor onder andere:
The Wall Street Journal, Eigen Huis & Interieur, Liliane Fonds, Libelle, VT Wonen & Design Beurs, More Than Classic, Diesel, Yellowbrick, Bertolli, Quaker, Nuon, Simyo, Behance, VU Amsterdam, Zouba Tours en Luckiest Man Alive.